Необходими стъпки за връщане:
Как работи:
Правото на връщане е 14 календарни дни, което е валидно както за физически, така и за юридически лица, които са закупили продукти от (SC Tabara Telecom SRL).
За да се възползвате от връщането на продукти в рамките на 14-дневни календари, горните трябва да се следват стъпките, необходими за връщането.
Внимание!!!
Таксата за връщане на колета е безплатна и ще бъде поета от нас.
Възстановяването се извършва само по банкова сметка, открита в леи, в рамките на 10 календарни дни.
Продуктите отговарят на условията за връщане, ако са в същото състояние, в което са били доставени (без драскотини, повреди, липсващи аксесоари, непълна опаковка). Повреда на продуктите или привеждането им в негодно за продажба състояние води до отказ за връщане или замяна с други продукти.
Заявки, изпратени след 14 календарни дни от датата на доставка, вече не се разглеждат.
Можете да заявите връщане на доставените продукти, ако се намирате в една от следните ситуации:
По този начин потребителят има право да уведоми търговеца писмено, че се отказва от покупката, без неустойки и без да посочва причина, в рамките на 14 календарни дни от получаване на продукта.
Ако продуктът бъде върнат в състояние, в което вече не може да се продава като нов, има драскотини, повреди, липсващи аксесоари, непълна опаковка), ние си запазваме правото да откажем връщането.
Тази клауза се прилага конф. О.Г. 1302000, в случай на закупуване на продукти от този сайт с помощта на дистанционни комуникационни техники, прилагайки определенията, съдържащи се в O.G. 1302000 чл. 2 буква e, от румънското законодателство.
Потребителят не може едностранно да се откаже от следните видове договори, освен в случаите, когато страните са се договорили друго:
Договори за доставка на продукти или услуги, чиято цена зависи от колебанията в курсовете на финансовите пазари, които не могат да бъдат контролирани от търговеца;
Договори за доставка на продукти, изпълнени съгласно спецификациите на потребителя или на ясно персонализирани продукти, както и такива, които по своето естество не могат да бъдат върнати или които могат бързо да се развалят или развалят;
Договори за доставка на аудио-, видеозаписи или компютърни програми, ако са разпечатани от потребителя.
В случай, че проблемите, свързани с връщането на персонализирани продукти, не бъдат разрешени по взаимно съгласие, правният отдел ще предприеме необходимите мерки, включително съдебни действия срещу клиента, който откаже да вземе поръчаните продукти.
Ситуациите, при които продуктите се доставят, показващи изключително производствени грешки, са изключение, в който случай, въз основа на снимките, които доказват това, могат да бъдат предприети мерки, които включват подмяна на продукта с идентичен
Заявените продукти не отговарят на спецификациите на уебсайта:
Ако поръчаният продукт се окаже, че не отговаря на спецификациите в нашата оферта, можете да поискате връщането му за замяна или пълно възстановяване на стойността на продукта.
Ако е договорена замяна с продукт на по-висока стойност , ще доплатите разликата, съответно ако стойността е по-ниска, ще получите частично възстановяване до стойността на заместващия продукт. Разходите за връщане и транспорт за заместващия продукт, ако е приложимо, се поемат от Sc Tabara Telecom SRL.
Нефункционални продукти през първите 24 часа от получаването или колети, показващи щети:
Ако полученият продукт е нефункционален в рамките на първите 24 часа от фактическото получаване, получаване на дома с куриер - можете да рекламирате това и да заявите връщане на продукта в този срок, за да го замените с нов продукт .
За продукти, чиито пратки показват видими повреди при получаване от куриер, препоръчваме да откажете получаването им.
Продукти, доставени до вас по погрешка:
Ако сте получили продукт, различен от този, който сте поръчали, моля, съобщете за това възможно най-скоро, за да върнете продукта и да го замените с правилния. Всички разходи за връщане и транспорт на правилния продукт ще бъдат поети от Sc Tabara Telecom SRL.
Забележка:
Продуктите отговарят на условията за връщане, ако са в същото състояние, в което са били доставени (без драскотини, повреди, липсващи аксесоари, непълна опаковка). Повреда на продуктите или привеждането им в негодно за продажба състояние води до отказ за връщане или замяна с други продукти.